Un bosque de 300 millones de años

Boas CCI´s!!!!

Esta fin de semana tiven a sorte de sair das fronteiras de Galicia e chegar ata León onde facendo gala de “bibliotecaria aplicada” pero sin pasarme… tiven nas miñas mans o periódico “Diario de León”, onde para a miña sorpresa atopei unha reportaxe que vai moito co noso tema deste ano.

E pensei…. “¿Que mellor que coller esta páxina e levala para a biblioteca?”, non sen antes preguntarlle o señoriño do bar que moi  amablemente me contestou: “Pues claro, que aquí lo único que hace es llenarse de grasa”…

 

 

A “Casa del Parque de Las Médulas” acolle desde a fin de semana pasada unha exposición de fósiles vexetais do Carbonífero recollidas no norte da provincia e Palencia.

Fai uns 300 millons de anos, o Bierzo era un enorme xardín botánico tropical dotado de grandes prantas e no que convivían insectos, reptís, anfibios, peixes e artrópodos. Un paraíso vexetal de clima cálido e húmido que propiciou a formación do que todavía a día de hoxe é a principal fonte enerxética, o carbón.  No Carbonífero desenvolvéronse catro grandes especies vexetais que ao morrer, acumuláronse baixo a agua das zonas pantanosas formando, co paso do tempo e os fenómenos xeolóxicos, o ouro negro que hoxe se extrae das minas.

Millóns de anos despois, esos vexetais fosilizados e convertidos en carbón chegan á “Casa del Parque de las Médulas” en Carucedo.

Unha exposición itinerante levada a cabo pola “Fundación Patrimonio Natural” e a “Conserjería de Medio Ambiente de la Junta” que achega ao cidadán de a pé o traballo de inventariado levado a cabo durante un ano e medio en colaboración coa Universidade de León. Un total de 42 fósiles no que se inclúen especies vexetais fosilizadas pertencentes a tres grupos: licofitas, esfenofitas e fentos, acompañadas por paneis explicativos, conforman esta mostra.

***

Deixo aquí o enlace por se queredes ler a noticia completa.

Un saúdo, vémonos na seguiente expedición e lembrade que tedes este blog á vosa enteira disposición, se queredes compartir algunha experiencia que tiverades con dinosaurios ou fósiles, se vedes algunha noticia coma esta e vos apetece compartila, se ledes algún libro sobre este tema e queredes que os demáis o coñezamos, o blog esperávos cos post ben abertos!!!

 

Anuncios

Acerca de gcarballeira

Ho Chi Ming!

Publicado el 16 febrero, 2012 en CCI y etiquetado en , , . Guarda el enlace permanente. 4 comentarios.

  1. Interesante!!!!!!!!!!!!!

    Pero no tanto como el comentario que nos dejó HAL en el post anterior. CCI´s tenemos que estar al loro, no habléis de estos temas con nadie, no dejéis que se filtre la información. De nosotros depende el buen funcionamiento de nuestra organización.

    Gema, tengo miedo!!!

  2. Desde que HAL dejó ese comentario vivo “cagaita” ya no sé lo que puedo decir y lo que no…así que por si acaso, CCI´s mucho cuidado con lo que comentais sobre nuestras expediciones secretas…alguno de nosotr@s es un infiltrado……………..

  3. Hola CCI’s, siento mucho haber estado tanto tiempo ausente… Gema, Iván, de momento, han dejado de espiaros; pero ahora la han tomado con los más inocentes; bibliotecari@s que no tienen nada que ver con el CCI están ahora completamente vigilados; por favor que alguien avise a Elena Corzo, de Durán Loriga y a Fátima Elías, de la Sagrada Familia. Además, me he infiltrado en la base de datos de varios ordenadores y he descubierto que planean algo contra Reme y Nelson; por favor, avisadlos también. Hoy, lo siento mucho, traigo bastantes malas noticias…
    El otro día, que estuve con los CCI’s del Ágora en Salvador de Madariaga hubo bastantes intentos de herir a los más jóvenes CCI’s por parte de fuerzas oscuras: Ese “algo” intentó tirar a un niño por las escaleras, le hizo un corte en un dedo a otro, están descontrolados; por favor, estad muy, muy atentos.
    Siempre vuestro, HAL.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: